säg att min blogg är bäst annars..

nejjjeeee , bara skojar . kan inte precis säga att jag är så duktig på att hålla bloggen uppdaterad..hehe. menmen ni får vara nöjda med det jag lägger in, har nt så mycket tid jö.

kom nyss hem från träningen så har duschat och sitter nu och äter godis..usch vicken tjockis jagär- träningen gick iaf hyffsat , fast nä de gjorde den inte ändå. typ först bet jag mej i läppen så de började blöda , sen ramlade jag och skrapade armar och ben , och sen fick jag as ont i huvet. jadå låter super toppen lyckat (y)fast ne.
menmen allting kan inte alltid vara bra.

typ inte gjort något "jobbit" i skolan idag (y) har varit fixare så har bara städat (knappt ingenting) och stått i kaffan och skämt ut mej för jag kan absolut inte räkna , pff. men as go dag iaf .

imon blire orienteringsdag. får se om man springer vilse igen .. som jag alltid lyckas göra. men hoppas på att jag och matilda lyckas springa rätt iaf. pallar inte sitta på en stubbe i två timmar igen och äta blåbär . dör om de händer igen . hah :D
men nu ska jag se film puss.


ohja EGO stort ego på mig


Kommentarer
Postat av: matilda :)

vi kommer vara grymmast!;)<3

2011-05-09 @ 21:15:18
URL: http://maatildaisaksson.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

du är så sööt :)

2011-05-13 @ 23:10:04
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0