underbart säger jag!

hellluuuuu !

sitter hemma utan smink och känner mej allmänt ofräsch ;o nemen kom nyss hem från anna. Hade en underbar dag/kväll/natt med allt skänt folk man träffade. så tack , ni gjorde min dag!
gick upp vid elva nånting när anna vaknade .. hihi hon tycker inte om mej för jag vill gå upp (a)
åt typ frukust och sen drog jag hem.
så nu sitter jag vid datan och drygar för att senare göra mig iordning och dra iväg , till en förhoppningsvis galen kväll! sjukt taggad.
sover hos annie i natt (om ni ville veta)

imon har man konfa vid 10 på morgonen .. as gutt. fast nä.
och senare är de match som jag inte blev uttagen till för dom trodde jag är `sjuk fortfarande .. fy va less jag blev :(
menmen slipper stå över en match igen , och de är sjukt gutt ju!

men nu ska jag vara social med min mammiii ,

PUSS på er !






RANDOM BILDER :



I see u .



MeMyself



älskar dig bästavän.

orkar nt lägga upp fler :$$ kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0